Service og driftsaftaler

24/7 – 365
Services til forretningskritiske komponenter

Behovet for IT-support kan variere meget i takt med sæsonbetonet pres eller markedsvilkår. Derfor tilbyder vi en agil Service Desk og Support løsning, som er skræddersyet til din virksomhed. Løsningen kan også tilbydes som en skalérbar, fleksibel løsning, der kan ændres indenfor kort tid, hvis behovet ændrer sig.

Vi tilbyder derfor en effektiv support proces, som sikrer at din webløsning altid er ajourført.

Vi kan overtage driften af hele, eller dele, af jeres webløsning, inklusiv servere og klienter, og du er sikret:

  • Optimal sikkerhed
  • Backup
  • Support
  • Videreudvikling

Fokus på sikkerhed

Ønsker I det, laver vi derudover en analyse af jeres behov og en vurdering af, hvor I med fordel bør sætte ind, hvis I vil forbedre jeres IT-sikkerhed.
Vi implementerer løsningerne i jeres virksomhed og sørger for, at de virker optimalt.
Vi kan hjælpe jer hele vejen rundt med kvalificeret rådgivning og ekspertviden, så I kan koncentrere jer om det, I er bedst til.